ברקת פורס את משנתו: שלושת הדברים שצריך לשנות במערכת המשפט

אסתי פלד No Comments on ברקת פורס את משנתו: שלושת הדברים שצריך לשנות במערכת המשפט

חבר הכנסת ניר ברקת לאבי רבינא ב"מהדורה המרכזית": "פחות קריטי מה יהיה בחלוקת התיקים בליכוד, יותר קריטי שנתגבש מהר, נממש את המנדט, ונוביל רפורמות גדולות במה שהבטחנו. אנחנו יודעים לעבוד יחד, עבדנו 12 שנים ביחד" | הריאיון המלא

צילום: פלאש90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ ניר ברקת (הליכוד) שוחח עם אבי רבינא ב"מהדורה המרכזית" על המו"מ להקמת הקקואליציה, ועל חלוקת התיקים. "צריך קצת סבלנות, אבל בסוף תוקם ממשלה. אני חושב שאפשר לקצר את הזמנים, חלק מהדברים אפשר לעשות לאחר הקמת הממשלה" פתח ברקת. "היום ראינו שהכנסת לא מתנהגת בצורה ממלכתית. העם נתן לנו מנדט והם צריכים להעביר את השלטון בצורה מסודרת".

"פחות קריטי מה יהיה בחלוקת התיקים בליכוד, יותר קריטי שנתגבש מהר, נממש את המנדט, ונוביל רפורמות גדולות במה שהבטחנו. אנחנו יודעים לעבוד יחד, עבדנו 12 שנים ביחד".

בהמשך הריאיון פרס ברקת את משנתו בנוגע לשינויים הנדרשים במערכת המשפט: "שלשה דברים צריך לשנות במשפט. צריך לשנות את שיטת בחירת השופטים. הכנסת צריכה לבחור שופטים כמו בכל העולם. הדבר השני זה פיצול תפקיד היועץ המשפטי, יש לזה רוב כנסת. כל היועצים המשפטיים צריכים להיות משרת אמון. הדבר השלישי הוא פיקוח על הפרקליטות".

לגבי פסקת ההתגברות אמר ברקת: "יש כל מיני שיטות לעשות את זה. צריך לוודא שבית המשפט לא פוסל במחי יד החלטות שקיבלנו בכנסת. צריך להבהיר לבית המשפט: מה שהיה – הוא לא מה שיהיה".

לשאלה איזה תפקיד הוא רוצה בממשלה הבאה ענה: "נתניהו ישב עם חברי הכנסת של הליכוד. גם אני שוחחתי איתו, אני סומך עליו בעניין חלוקת התיקים".

האזינו לריאיון המלא:



0 תגובות